2008年10月14日星期二

宝贝

My Monday blues were chased away after listening to this song titled 宝贝by 张悬. I think it's one of the best lullaby's that I have heard - period.

My colleague Thess couldn't stop gushing about her young toddler Kevin. He's her
宝贝. Nathan, my by now 5 year old nephew is the darling of our whole family. I am lucky - I have more than one 宝贝. Everyone of us should have 宝贝 or 宝贝's in our life. Whose's yours?

我的宝贝 宝贝
给你一点甜甜
让你今夜都好眠
我的小鬼 小鬼
逗逗你的眉眼
让你喜欢这世界

哇啦啦啦啦啦我的宝贝
倦的时候有个人陪
哎呀呀呀呀呀我的宝贝
要你知道你最美

我的宝贝 宝贝
给你一点甜甜
让你今夜很好眠
我的小鬼 小鬼
捏捏你的小脸
让你喜欢整个明天

哇啦啦啦啦啦我的宝贝
倦的时候有个人陪
哎呀呀呀呀呀我的宝贝
要你知道你最美

哇啦啦啦啦啦我的宝贝
孤单时有人把你想念
哎呀呀呀呀呀我的宝贝
要你知道你最美

哇啦啦啦啦啦啦耶~
耶耶耶耶喔喔

哇啦啦啦啦啦我的宝贝
倦的时候有个人陪
哎呀呀呀呀呀我的宝贝
要你知道你最美

要你知道你最美

http://www.51t.com/play/play51t.asp?id=221701

Mcdull

没有评论: